Brendovi

SOCIAL MEDIA

četvrtak, 5. siječnja 2017.

Moja mini MAC kolekcija

Pozdrav drage moje!! :)

Za danas sam vam odlučila predstaviti stanovnike svoje kolekcije sa MAC adresom:) Znači ne radi se o velikoj kolekciji, no s obzirom da make up nije moja profesija mislim da je sasvim solidna. Trenutno imam 7 MAC proizvoda u kolekciji. Proizvode koje sam imala te potrošila neću ni spominjati jer smtram da nema smisla jer ih nemam trenutno u kolekciji.





Početi ću od proizvoda koji jako,jako,jako volim i trenutno trošim treću bočicu. Ako me pratite na Instagram - u ili Facebook-u onda znate da je riječ o tekućem puderu, Pro Longwear Liquid Foundation u nijansi NW20.

Prvo nešto općenito o samom proizvodu. Dolazi u staklenoj ambalaži sa poznatom pupicom koja ima sistem za zatvaranje, da izbjegnete npr.da se otvori i izlije ako ga nosite negdje te ima 30ml, što je zapravo standardna količina za tekuće pudere. Kod nas je dostupan u Zagrebu i Splitu po cijeni od 269,90kn.
Što se prekrivanja tiče ono je srednje i nadogradivo. Savršeno se blenda, osobno ga najviše volim nanositi prstima ( jedina podloga koju tako nanosim) te sa Beauty Blenderom ili Real Techniques spužvicom. Potrebno je malo brže raditi s njim. Što se finisha tiče, hmm, ja bih rekla da je ovo više satin finish podloga. Boja mi nije nikad oksidirala, nikad mi nije stvorio nered na licu, što sam često čula za MAC tekuće pudere. Mislim da je ovo puder koji bi odgovarao svim tipovima kože, suhima uz dobru pripremu, masnima uz dobar primer. 
Izbor nijansi je nešto po čemu je MAC poznat tako da svatko može naći nijansu za sebe.



Dalje trenutna pridošlica je korektor iz iste linije, tj. MAC Pro Longwear Concealer u nijansi NW15. Ovu nijansu sam uzela za područje ispod očiju i za posvjetljivanje istog. Također dolazi u staklenoj ambalaži sa pumpicom u količini od 9 ml. S obzirom da sam ovaj proizvod imala i ranije, bila sam jako zadovoljna i zato sam ga i odlučila ponovo kupiti. Cijena mu je 161,90 kn. Ranije sam imala tamniju nijansu koju sam nekoliko puta nosila kao korektor za područje ispod očiju jer nije posvjetlivao zbog pogrešne nijanse. Na ostatku lica je savršeno prekrivao sve nedostatke, lako se izblenda i dugotrajan je. Onih nekoloiko puta dok sam ga ispod očiju testirala nije se uvlačio u borice, vidjeti ću bolje sa ovim primjerkom pa vam mogu naknadno javiti.


Sljedeći proizvod koji imam u kolekciji je isto iz Pro Longwear linije i mogle ste ga vidjeti u ranijim postovima i make up košaricama, a to je rumenilo u Nijansi Stay Pretty. Sada moram biti iskrena i odmah reći kako nisam posebno fascinirana rumenilom kao takvim. Divna je nijansa za svaki dan i pigmentacija, ali jednako su mi dobra i Catrice rumenila koja platim samo desetinu cijene kao ovog jednog. Moja nijansa je mat nježna roza koju često nosim ali iskreno ne vjerujem da ću više kupovati rumenila. Možda kada se budem htjela počastiti. Mislim da je previše razvikano, a bespotrebno u drogeriji za puno manje novaca možete dobiti isti učinak i trajnost. Cijena kod nas je 216,90kn, moj mi je tata u Dubai-u kupio i ne znam koliko je tamo koštao.







Došli smo i do mega hvaljenog gel - linera Fluidline-a u nijansi Blacktrack. Ovo je proizvod koji je zbilja odličan, uz dobar kistić naneste ga bez problema. Ja svoj imam već duže vremena, nije se sasušio. Uvijek ga dobro zatvorim i držim okrenutog naopako. Mat crn je i ne razmazuje se i trajat će cijeli dan garantiram. Dobijete 3 gr proizvoda u maloj staklenoj ambalaži.Cijena kod nas je 163,90 kn i ovo je proizvod koji vam od srca preporučujem.





Došli smo do još jedne ponovljene kupnje, do Prep and Prime Fix + spreja za koji ste vjerujem svi čuli barem jednom. Ovo je proizvod koji se može za više stvari koristiti.  Možete posprejati kistić i izvući maksimum iz nepigmentiranih sjenila, tj. iz slabije pigmentiranih sjenila. Isto tako možete dobiti eyeliner na isti način u svojoj omiljenoj nijansi sjenila. Također ono za što ga i sama najviše koristim je za finish nakon što sve proizvode stavim na lice, Smatram da on kao fiksator i nije neki proizvod za preporuku, imam jeftinijih i boljih proizvoda koji su za svrhu produljivanja make up-a na licu učinkovitiji. Iako realno mislim da je pogrešno shvaćeno da je on klasični fiksator jer on to nije.Ono za što je meni apsolutno savršen je da sve na licu stopi, znači sve praškaste proizvode će stopiti da divno izgledaju i da nemate cakey face. Također sam čitala da neke cure ga koriste i kao pripremu prije samog make up-a, no osobno ga nisam za to isprobala jer se iskreno nikad ne sjetim.
Dobijete 200 ml proizvoda za 147,90kn. Apsolutno je odličan proizvod za imati i ja ga planiram uvijek kupovati. Ali ponavljam ne očekujte produljivanje trajnosti make up-a inače ćete žaliti za bačenim novcem.


Zadnja dva proizvoda u mojoj kolekciji su dva ruža. Jedan je poznati Angel koji je Frost te Rihanna Viva Glam koji je također Frost. Sad prvo ću o najnovijem u kolekciji, a to je Angel. Riječ je o rozo nude nijansi, i MAC ju opisuje kao hladnu rozu ali sa mrvicu mauve podtonova. Ne bih rekla da ima frost finish kao ni Rihanna koji je u crvenoj nijansi. Na usnama trajniji je Rihanna Viva Glam što mi i nije čudno s obzirom da je i jača nijansa. Angel mi brzo nestane s usana i moram priznati da me zasad nije ništa posebno oduševio, a njega sam htjela  misleći da će mi to postati svakodnevna on the go nijansa koju ću u trenu nanijeti, no još se prava ljubav nije rodila. Imam ga tek mjesec dana pa ćemo dati prilike mu još. Da krenem ja o divnoj crvenoj sa plavim podtonom ( ova nijansa totalno zube čini bjelijima), ja ju obožavam iako ju moram priznati rijetko nosim. Traje na usnama nekoliko sati bez da se pomakne. Preslikava se iznenađujuće malo i zbilja je krasna. Stavljam vam swatcheve oba pa procijenite. Cijene za oba ruža ne znam jer sam Rihannu dobila od šogorice a kupljena je u Kanadi, dok je Angel odabran kada sam vraćala Back 2 MAC ambalaže. Ok, ovdje moram biti iskrena, onaj tko je nosio Back 2 MAC je tata, kada su mi bili u posjeti dala sam im ambalaže. I da nosili su mama i tata prazne ambalaže iz Rijeke u Split i onda u MAC. Hvala mama i tata:) Divni su jel da?:) Tako da vam je to iskreni razlog zašto ne znam cijene.





Eto drage moje to bi bili svi MAC proizvodi koje trenutno imam i koristim, koji su u vašoj kolekciji?Kako vam se čini ovakav tip postova gdje bih vam od određenog branda pokazala što imam? :)

Broj komentara: 13 :

  1. Odlicne stvarcice! Ruzeve bih preskocila, fix imam a ovo puj puj rumenilo cu rado udomiti 😂
    I s obzirom da sam imala preview tvoje kolekcije definitivno sam za ovakve postove! 😘

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha😂😂😂fix-a imaš 2 da ti se nađe,mama i beba😂😂😂da mislim da će biti još ovakvih postova😉

      Izbriši
  2. Bravo tata i mama 🙌
    Prvo tata jer i na drugom kraju svijeta kupuje kozmetiku 😉

    Moram reci da mi je fiksator koji to nije nazanimljiviji,i ofkors pisiii 😁

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da super je,i u sephoru mi je bio isao po beauty blender dok ga kod nas nije bilo😂😂i odmah me zvao da sta sam ga to poslala kupit neku spužvu i zašto to toliko košta😂😂😂

      Izbriši
    2. Hi hi i usput preporucio spuzvicu za sude hi hi 😂

      Izbriši
  3. Ja ne volim Mac...hahahhah...možeš mislit.... Šalim se...
    Nešto je loše(bar meni) a nešto odlično... Ruževi su mi onak srednji,više preferiram matt, fix+ je ok, al radije bi fiksator zbog produljenja makeupa, sjenila su im loša ne preporučam, puderi ok,ali ne i najbolji,BB krema Prep Prime katastrofa, korektore nisam probala,eyliner blacktrack želim i želim a nikako do njega...za njega su mi rekli da se ne preslikava na spuštenim kapcima... Sad imam Inglot koji je savršen,čim potrošim potrudit ću se uzeti ovaj od Maca...ma svašta nešto ima, kod svakog brenda nešto loše i nešto wow...to je tako...
    Divna mala kolekcija...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da kod svakog branda ima pogodaka i promašaja,to je normalno i za očekivati.uzmi ga da,sigurna sam da ćeš biti zadovoljna..da moja mini kolekcija 😍💖ali je voljena

      Izbriši
  4. Odlican post mnogo mi se dopada . Zapratila sam te molim te uzvrati
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Mama i tata su divni stvarno :)
    Lijepa MAC kolekcija, ja volim MAC rumenila, meni se sviđa što su jako trajna na licu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da zahvalna sam jako što mi takve usluge naprave jer vjerujem da netko ni pijan ne bi išao śminku kćeri kupovati😂😂😂moje mišljenje je apsolutno utemeljeno na mom jednom primjerku i kao što sam rekla divna nijansa sve 5 ali jednak ko catrice mi je.sad jel pitanje nijanse vidjet ćemo jer ću kad tad isprobati još koje koliko kod trenutno tvrdila suprotno😂😂znatiželja će prevladati

      Izbriši
  6. ah, taj MAC *__*
    imam samo jedan ruž (šmrc) Ruby Woo :D
    ali rekla sam da bih si jednom mjesečno voljela priuštiti nešto iz MAC-a.
    i sad kad to konačno mogu, novac ode negdje dalje haha
    u drogerije koje su mi bliže, nekad i na stvari koje mi ne trebaju ali eto..
    voljela bih jednom otići u MAC u zg-u pa da si tamo odaberem par stvarčica haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. novac uvijek bježi od nas, suosjećam u potpunosti, hahah. Jel mi vjeruješ da sam ja u MAC-u prvi put bila sad pred koji tjedan kad sam bila u Splitu? dosad uvijek tata u Splitu ili izvan HRV obavljao šoping. A kako smo sad napokon nakon 2,5 godine bili u splitu odmah sam iskoristila priliku i otišla i pao je mali šoping:)

      Izbriši