Brendovi

SOCIAL MEDIA

srijeda, 18. listopada 2017.

Avon O2 Fresh pjena za lice - recenzija



Pozdrav drage moje!!!:) 

Danas vam donosim recenziju nove Avon umivalice za lice u obliku pjene sa dodatkom kisika. Namijenjena je koži sa nečistoćama i viškom masnoće na licu. 

Krenimo odmah na kratku recenziju jer je proizvod o kojem valja pročitati i definitivno se isplati isprobati. 





Što Avon kaže?

" O2 pjena za lice: 
  • čisti kožu, prodire u pore
  • pomaže čišćenje problematične kože te
  • osvježava i pjeni u dodiru s kožom

Pjenasto sredstvo za čišćenje lica s mikro česticama kisika koji hrani kožu i salicilnom kiselinom (2%) koja čisti kožu. Hipoalergeno te dermatološki testirano."


Ambalaža, količina i cijena:

Pjena dolazi u klasičnom plastičnom pakiranju sa pumpicom i prozirnim čepom. Dovoljno proizvoda izađe jednim stiskom, no ja osobno uvijek dva puta pritisnem. Dobije se 150 ml proizvoda. Što se cijene tiče ona varira od kataloga do kataloga, puna cijena je 36,00 kn, a u novom aktualnom katalogu kampanje 15 je 22,90 kn.


Pumpica na O2 Fresh pjeni za lice


Djelovanje i način korištenja:

Pjena je namjenjena za svakodnevno korištenje te sam ju tako i koristila, nekada i ujutro i navečer nekada samo jednom, ovisno kako sam bila raspoložena i koju umivalicu sam trebala. Trenutno rotiram ovu i još jednu te ih tako i kombiniram. Ono što je stvarno pregenijalno je da ako se skoncentrirate kada ju na vlažno lice nanesete zbilja čujete lagano pucketanje kao mjehurića. Osobno mi je to bilo genijalno i strašno simpatično. Kao što sam gore rekla koristim uvijek dvije pumpice iako je i jedna dovoljna, probala sam i sa Foreo uređajem i ručno te mi se ručno više sviđa jer čujem pucketanje i osjetim. Odlično se pjeni i ne peče za oči. Ne ostavlja nikakav osjećaj zatezanja na licu.  Također je obogaćena ekstratom pšenice te vitaminom E što je uvijek plus. Pjena ima lagani i ugodni miris to moram naglastiti.


 Jedan stisak pumpice


Dva stiska pumpice



Sastojci:

"Aqua, Alcohol Denat,Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Peg-8, Glycerin, Salicylic Acid, Lauramidopropyl Betaine, Parfum, Sodium Hydroxide, Disodium Cocamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Disodium Edta, Parfum, Menthol, Sodium Chloride, Aloe Barbadensis leaf juice, Caffeine, Tocopherylacetate, Triticum Vulgare (wheat), Germ extract."

Moji dojmovi i ocjena:

Ja sam jako zadovoljna ovom pjenom i već sam ju skoro pola potrošila. Svidjela mi se jer zbilja čisti lice od nečistoća i smanjuje prištiće i upale. Zadnjih mjeseci sam najbolji primjer i pokusni kunić za sve proizvode za prištiće, hahaha. Zbog hormona mi je lice gore nego u pubertetu, ali ok navikla sam proći će. Tako mi je bilo i u prvoj trudnoći ali tada nisam naišla na ništa što mi je pomoglo, a ovaj put nasreću jesam.:) Definitivno isprobajte ako imate problema s licem jer vjerujem da će i vama pomoći, ja sam bila oduševljena kada sam već nakon par dana vidjela da je manje crveno, i da nema svaki dan novog prišta ( ne mogu reći umanjenicom jer to su gromade bile, grozno.. a najgore od svega što su i drugi primjetili i pitali što mi je s licem, ali bilo je prerano da bih rekla da sam trudna i da je zbog tog, hahah).  Kod mene je zaslužila počasno mjesto u kupaoni.

OCJENA: 5/5 bez razmišljanja.





Jeste isprobale ovu umivalicu ili tek planirate? Javite mi dojmove obavezno.


**PR proizvod**







Broj komentara: 9 :

  1. Također sam jako zadovoljna ovom umivalicom. Baš volim pjenaste umivalice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da smo se mi tipkale o njoj na tvom postu na insta😀😉

      Izbriši
  2. Nisam ju probala ali ako ti je pomogla onda vjerujem da je dobra. Imala sam Niveinu pjenu za umivanje i bas mi se svida ideja umivalice u pjeni. Ako budem u prilici narucivati nesto od Avona svakako cu ju imati na umu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se isto sviđa princip umivalica na pumpu i u pjeni,lagano mi postaju najdraze😀😉sjeti se ako budes radila narudžbu svakako

      Izbriši
  3. Sudjelujem.Nagrade su extra 😊 Sretan blogorodjendan 🙌

    OdgovoriIzbriši
  4. SUDJELUJEM
    Odlična recenzija, a i proizvod :)

    OdgovoriIzbriši
  5. sudjelujem, isprobala sam ovaj proizvod i bas je divan isto ga nanosim rukama.

    OdgovoriIzbriši