Brendovi

SOCIAL MEDIA

petak, 12. siječnja 2018.

Top 5 by Lovely & Bebolina prirodna kozmetika proizvoda


Dobrodošli u novi post koji sam vam najavila pred nekoliko dana😃

Danas vam donosim pregled svojih 5 favorita iz Lovely & Bebolina ponude. Podsjećam još jednom da vas do kraja tjedna očekuje popust od 10% na narudžbu ukoliko napomenete da dolazite sa Makeupholic bloga ili stranice.

Kao što sam u prethodnom postu Kreativna srijeda rekla s Dunjom koja stoji iz branda surađujem, kupujem i koristim njene proizvode skoro već 2 godine te vam imam nekoliko stvari koje od 💗mogu preporučiti i čijim odabirom nećete pogriješiti.

Slika je preuzeta OVDJE



Krenimo redom😉

1. Definitivno moj ultimativni favorit je Bebolina šampon iz baby linije. Neka vas ne zavara što je baby linija, mogu koristiti i odrasli i djeca. To je blagi šampon sa mirisom lavande koji njeguje kožu, umiruje i možete ga koristiti samo za kosu ili i za tuširanje djece. Ja sam ga uvijek koristila za kupanje Lane, uvijek za kosu, nekad i za tijelo, dok ga sebi uvijek od nje posuđujem ( čitaj kradem ) za pranje kose jer je spas. Ukoliko imate problematično vlasište, sklono perutanju nalik seboreji, crvenilu i svrbežu definitivno ovaj šampon morate kupiti. Dolazi u dvije militraže, onu manju od 200 ml platiti ćete 45,00 kn, dok ćete za veću od 500 ml izdvojiti 90,00 kn. Jednostavna je računica, s obzirom na kvalitetu definitivno se bolje odlučiti za veće pakiranje jer garantiram da ćete biti prezadovoljni. Ja ni ne brojim koliko puta smo ga kupili i potrošili otkad smo ga počeli koristiti nakon što je Lanči napunila godinu dana.
U nastavku ću vam staviti par slikica koje sam davnoooo na Instagramu objavila čisto da vidite da je to ponovljena i ponovljena i ponovljena kupnja, hahha.

Ovo je fotka objavljena na mom Instagramu davnog lipnja 2016. god.

Ova fotkica je objavljena isto na Instagram-u u veljači 2017. godine


2. Šampon za kosu i tijelo ( ovaj put baš za odrasle), također sam ga više puta kupila. Mislim da dolazite lagano do zaključka da su joj proizvodu za njegu kosu fantastični. Jednako sam zadovoljna bila i sa maskom za kosu, intenzivnim tretmanom i serumom. Ali, morala sam se odlučiti za svojih top 5 iz cijele ponude i nakon godina isprobavanja i testiranja. Šampone možete birati koji miris želite, ja sam uvijek uzimala kokos pretežno jer taj miris volim. Cijena je ista kao i prethodnog. Manje pakiranje od 200 ml je 45,00 kn, dok je veće od 500 ml - 90,00 kn.

Oba šampona se odlično pjene, ne treba ih ništa veća količina od uobičajenih šampona za kosu, savršeno umiruju vlasište, ne isušuju ga i odlično očiste i kosu i vlasište. Ponavljam se, ali ako stvarno imate bilo kakav problem sa vlasištem ovo vam je formula pomoću kojeg ćete ga se riješiti.

3. Serum za lice je proizvod koji je odličan za njegu kože lica. Ima mnošto predivnih i njegujućih sastojaka, hijaluronska kiselina, Q10, vitamin E, vitamin C, smilje, makadamija, mislim nema ništa da ne valja. O njemu sam vam i tipkala recenziju pa ju pogledajte OVDJE, čisto da se ne ponavljam. Moram naglasiti opet da iako nosi naziv serum, meni je teksturom više kao krema i tako sam ga i koristila. Jako malo vam je potrebno i dugo će vam trajati. Cijena mu je 90,00 kn, a dobijete količinu od 30ml. Što je više mililitara nego što je uobičajeno za serume, a za manju cijenu.

Slika je preuzeta ovdje jer je moj serum potrošen

Svakako vam preporučam i kreme za lice jer su odlične i učinkovite, tople preporuke za smilje, a ako imate problema s prištićima onda lavanda i čajevac.

4. Još uvijek smo na njezi lica pa dolazim do izvrsnog sapuna koji uvijek rado koristim. Spominjala sam već da volim i sapune koristiti za pranje, čišćenje lica i upravo vam svoja dva koja obožavam predstavljam. To su Sapuni s glinom, u ponudi su dvije verzije, obje isprobane i vojene. Prvi je od bijele gline i zobenih pahuljica koji je prvenstveno namjenjen suhoj i osjetljivoj koži baš zbog bijele gline. Znate da ja nemam suhu kožu lica već mješovitu, i ovaj sapun je savršen kao rekla bih dnevni mini piling, mislim da sam ga nekoliko puta imala. Drugi je onaj koji je namjenjen za masnu i mješovitu kožu, to je onaj od zelene gline i ugljena, ovaj je odličan za period kada se borite sa prištićima jer su oba sastojka savršena za njihovu eliminaciju. Oba dolaze u količini od 50g i cijena im je 30,00kn.


Slika je preuzeta ovdje

5. Zadnji proizvod koji bi svakako izdvojila su maske za lice, probala sam ih nekoliko no danas vam pričam o Masci sa zelenom glinom & ugljenom uz dodatak čajevca i lavande. Sve što ću reći je da ako imate problema sa nečistoćama trebate obavezno dobru masku koja će odraditi svoj posao, ovo je jedna od takvih maski. Potrebno ju je držati u frižideru i ja sam ju uvijek u debljem sloju nanosila, da se glina ne suši direktno na licu.  Odlično čisti kožu, zbog lavande umiruje te čajevac smanjuje upalne procese, tople preporuke i nećete se pokajati. Cijena joj je 55,00 kn za  100 ml proizvoda.

Slika je preuzeta jer ju ja trenutno nemam

To bi bile moje preporuke za proizvode za koje garantiram da se nećete pokajati ako im pružite novi dom kod vas i mjesto u svojoj rutini. Nadam se da će se i vama svidjeti koliko i meni i da ćete ih isprobati. Javite mi koji su vaši favoriti? I svakako ne zaboravite na popust do kraja vikenda te mi javite što ste si naručili?


Šaljem puse do idućeg posta😘







Broj komentara: 6 :

  1. Nisam za sada nista isprobala sto ne znaci da ne stignem hahaha.Super post,pusaa!��

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala ali čini mi se super.Probati ću svakako😀😀

    OdgovoriIzbriši
  3. super, nisam još probala, al vjerujem da hoću jednom <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam probala, zainteresiralo me je ! :)

    OdgovoriIzbriši