Brendovi

SOCIAL MEDIA

petak, 5. siječnja 2018.

Top 5 Helena Delirium prirodna kozmetika proizvoda


Dobrodošli u novi post💗

Danas vam donosim jedan post kojem se jako veselim, i u budućnosti ih planiram često pisati. Danas  ću vam predstaviti svojih top 5 proizvoda od Helena Delirium prirodne kozmetike. Svi koji me pratite duže vremena znate da jako volim prirodnu kozmetiku i obožavam ju koristiti. Jedna od onih kojima se uvijek iznova vraćam je upravo ona, Helena Delirium. Otkrila sam ju sasvim slučajno, gledajući video recenziju na Youtube-u, pred nekih godinu i pol, i napravila prvu narudžbu i prestala sam ih više i brojiti. Odmah ću reći da kako je vidjela da imam blog, ponekad uz narudžbu dobijem i gratis proizvod i nekad me iznenadi paketićem u sandučiću, ovo spominjem da ne mislite da se radi o top 5 postu gdje ja " reklamiram" nešto što sam dobila free, čisto da ne bude zabune.

Ova ideja mi je sinoć pala na pamet jer vam nisam nikad odala koji su to proizvodi koje ja doslovno OBOŽAVAM, i stojim čvrsto iza svoje preporuke i garantiram da se nećete pokajati ili razočarati.


Slika preuzeta OVDJE


Pa, nakon podužeg uvoda, krenimo mi vidjeti što je to što bih vam rekla da odmah potpisujem da će doživotno imati svoje mjesto kod mene.


1. Precious serum, ovo je proizvod koji ja toliko volim i hvalim da mi nekad bude neugodno. Predivan serum, za koji vidite da mjenja teksturu kože na bolja, ten je ljepši, koža čišća. SAVRŠEN i on mi je stvarno broj 1. Zapravo mi je draži i od seruma koje sam isprobala od mnogih brandova. Riječ je o klasičnom serumu koji je gušće teksture, ne razlijeva se po rukama, odlično se upija, finog mirisa te sam još u samom početku bloganja radila njegovu recenziju koju možete pročitati OVDJE. Cijena mu je 120 kn za 20 ml proizvoda i zapravo ne košta ni dijelić onoga što ćete biti spremni platiti nakon štp ga probate. Mali fun fact, ja sam ga jednom kupila i za mamu da isproba. Ona je žena koja koristi samo poznate i razvikane brandove od skin care-a i imala je i svoj kozmetički salon, teško ju je oduševiti. Ali bila sam sigurna u to što joj kupujem, i kad sam ju pitala kako joj se sviđa, pogodite što je rekla? Ima i njen glas da je odličan.

Moja starija fotka koju ste već mogli vidjeti, ali mi je jako draga

2. Slijedi skoro jednako voljeni piling za lice koji se skriva pod imenom Softie. Piling koji sam uvrstila u favorite 2016. godine i još uvijek ga jednako volim i koristim. Ima jako fino mljevena zrnca koja su u isto vrijeme sitna, a istovremeno osjetite kako vam rade piling. Ima intenzivan miris koji meni odgovara. Dolazi u staklenci od 42 ml ( 45gr ) po cijeni od 35 kuna.

Slika je isto preuzeta ovdje jer moj trenutno nije baš fotogeničan, hahah

3. Moj najdraži scrub, piling za usne je definitivno predivni i mirisni Smooch. Piling koji ima miris po borovnici i kokosu i garantiram da ćete svakim korištenjem doći u napast da ga malo pojedete. Odličan je za mekane i njegovane usne koje se neće ljuštiti i pogotovo ako ste fan mat ruževa kao i ja, onda je ovo must have. Cijena mu je i više nego pristupačna, 25 kn za 25 ml.
E sad dolazimo do dijela gdje bih vam ja rado rekla, little goes a long way, što je realno istina. Ali, ako ste imalo kao ja, sigurno ćete ga nanijeti hrpu, što je beskorisno, ali ja ga obožavam koristiti i njegov miris mi je divota pa nekad i pretjeram. Ali, šalu na stranu , min.2 mjeseca će vam potrajati.


Ne mogu vam reći koliko mi je žao da miris ne možete preko slike osjetiti


Post gdje spominjem gore navedene proizvode u favoritima 2016. godine, pogledajte OVDJE.

4. Sljedeće što bih moram spomenuti je Blacky maska za lice. Prvo, ovo je doslovno maska za strašiti ukućane. Crna je zbog aktivnog ugljena u sebi i zbog dodataka gline će očistiti kožu od nečistoća, već nakon prvog korištenja vidjeti ćete razliku, izvući će "prljavštinu" i ono najbolje od svega, ispire se bez problema. Ona će vam trajati jako,jako dugo. Osobno ju nanosim RT kistom za tekući puder u tankom sloju. Brzo se suši na licu. Masku dobijete u teglici 55 gr, a platiti će te 40 kuna.

Slika je preuzeta  ovdje

Jedna starija moja slikica oba favorita

5. Posljednju sam ostavila kremicu koju sam nekoliko puta kupila i potrošila, riječ je o Snowflake.
Lagana gel krema koja se brzo upija, također korištenjem primjetite kako vam se tekstura i sam izgled kože promijenio na bolje, i idealna je za ispod make up-a. Kremica dolazi u količini od 30 ml po cijeni 50 kn.

Sliku sam posudila od Helena Delirium jer ja trenutno nemam kod sebe kremicu

Za kraj još samo da spomenem da je većina slika preuzeta sa FACEBOOK jer mi je ideja za post došla neplanski na pamet i nemam sve proizvode trenutno. A oni koje imam nisu novi i nekorišteni te ih nisam takve htjela fotkati. Sve detalje o sastojcima samih proizvoda imate na njenoj stranici ili joj se obratite u inbox.

Ono što me jako zanima, imamo li neke iste favorite ili mi imate neki svoj za preporučiti? Kako vam se sviđa ovakav tip posta, imam ideja za još nekoliko, a prvi ide već idući petak.


Šaljem puse do idućeg posta.



Broj komentara: 16 :

  1. Lijepo opisano i cijene prisupačne !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa,a cijene su joj zbilja super,slazem se😀

      Izbriši
  2. Nakon ove tvoje recenzije dovela si me u napast da naručim sve ove proizvode. Izvrsno mi zvuči ovaj piling za usne i crna maska, a probala bi i serum 😄 Super recenzija, hvala ti 😘

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah,obecajem da nećeš požaliti.😀svakako ako se odlucis isprobati javi mi svoj dojam jer me bas zanima

      Izbriši
  3. Mene baš privlači krema snowflake i lip scrub da probam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izaberi jedno ili oboje,neces pogrijesiti😀😉i naravno javi mi svoj dojam. Vi ste obje iz Osijeka😀😉

      Izbriši
  4. odlični proizvodi, a posebno ovaj piling za usne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Piling je super,i bas sam ga nedavno kupila za darivanje da netko od pratitelja moze isprobati. I bas me zanima kada stigne kod cure nagrada ( izvucena je dobitnica) njen dojam

      Izbriši
  5. Meni zvuci fantasticno.Ja bas volim prirodnu kozmetiku,odgovara mi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam isto veliki ljubitelj i rado isprobavam.Ako nešto isprobas,javi mi

      Izbriši
  6. Ja također nekih godinu dana koristim Helena delirium kozmetiku, svih 5 iz recenzije sam probala i kapa dolje za rezultat na moju kožu koja je bila puna nečistoća i prištića. Osim tih proizvoda, veliki sam fan umivalice Magic Washy i prirodnog dezića Beauty koji je nešto nevjerovatno, ogromna razlika od onih u dućanima. Preporučam svima :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne mogu ti opisati kako mi je drago vidjeti ovakve komentare i da još netko potvrdi to što pisem.Hvala ti.Magic washy koristim i ja nekad za skidanje make up-a,a što se dezića tiče nisam probala.Naime dosad sam 2 prirodna koristila i kako u njih ide sodabikarbona koja meni iz nekog razloga smeta,izbaci mi grozan osip,nisam se nikad usudila sebi kupiti.Ali svekrvi ga cesto narucim jer ga ona voli

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Magic Washy je super jer skine šminku a usput i očisti lice i nakon toga bude tako glatko, još kad stavim malo i Precious seruma nakon..lice ko bebina guza :) Žao mi je što ti smeta soda bikarbona jer je dezić must have. I da, La Vita kremica mi je isto odlična, brzo se upije i jako mi paše recimo kao podloga prije pudera :)

      Izbriši
  8. Ovaj piling za usne izgleda bas primamljivo u toj ljubicastoj boji. Iskreno ja nisam ni cula za ovu kozmetiku dok nisam jos prije citala kod tebe recenziju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja piling obožavam,i to je tvoja slavonka😀😉

      Izbriši
  9. Ovo se svakako mora imati. Čini mi se da je serum i snowflake idealan par!

    OdgovoriIzbriši